محل تبلیغات شما

راهبرد هايی برای افزايش يادگيری

راهبرد هايی برای افزايش يادگيری های مبتنی بر همياری در کلاس شناساندن ارزش پژوهش درباره پرسش مهر در کلاس به شاگردان برای شاگردان فهميدن ارزش پژوهش درباره پرسش مهر بسيار مهم است . مشارکت در فرآيند جذب اطلاعات از محرک های نوشتاری يا کلامی ، تحليل و تلفيق مطالب ، شکل دهی فرضيه و سپس نظم بخشيدن به افکار در قالب زبانی روشن همگی در شاگردان حس مالکيت برآن مفهوم يا موضوع را ايجاد می کند و آنها را کاملا به روند يادگيری ملتزم می کند اگر پرسش مهر جدی گرفته نشود ، شاگرد به آسانی از فرآيند يادگيری منفک خواهد شد و مفاهيم يا اطلاعات را کمتر به ذهن خواهد سپرد و در نتيجه حس مالکيت مطالب درس در وی ايجاد نخواهد شد . معلمين بايد منطق و اهميت مشارکت در دروس را در همان جلسات اوليه برای شاگردان تبيين کنند .

چکیده ای از مقاله درمورد پرسش مهر

راهبرد هايی برای افزايش يادگيری

اهداف پرسش رییس جمهور (پرسش مهر) چیست ؟

يادگيری ,شاگردان ,مهر ,افزايش ,، ,يا ,برای افزايش ,پرسش مهر ,هايی برای ,در کلاس ,ارزش پژوهش ,ارزش پژوهش درباره ,برای افزايش يادگيری

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها